Művészettörténészként diplomázott Londonban.
Azóta dolgozott külföldön fotósként, és itthon a televíziós műsorgyártásban, reklámügynökségnél, Budapest 2024-es Olimpiai Pályázatán, az RTL Magyarországnál, 2017 óta pedig második ciklusban visszatérőként a Magyar Telekomnál.
Korábban elsősorban ATL-kampányokért felelt, új pozíciójában a családokért felelős szegmens kommunikációs vezetőjeként felel a márka családok felé irányuló kommunikációjáért, aktivitásaiért és szolgáltatásaiért. Tizenhárom éves tapasztalattal rendelkezik átfogó és hosszú távú projektek megvalósításában, teljes körű kommunikációs aktivitások fejlesztésében. Külön büszke a Telekom 2021-es karácsonyi kampányára, ahol az ő összefogásában valósult meg egy 9 európai országban közösen futtatott egységes kampány fejlesztése és gyártása.
Legutóbb csapatával létrehozott egy teljesen új és példa nélküli szórakoztató formátumot és kommunikációs platformot, a Marsra magyar! univerzumát, melyet a megszokott megrendelői forma helyett a Telekom társalkotóként és közreműködő partnerként is jegyez.