2000-ben szereztem filozófiatanári diplomát a Miskolci Egyetemen.
2008-ban kisebb-nagyobb kitérők után, az akkor induló Budapest Adschool (ma Badschool) elvégzése után szövegíróként.kaptam lehetőséget a D'Arcy Avenue-nál. Rögtön a mélyvízben találva magam, olyan ügyfeleken kezdtem dolgozni, mint a SPAR, a Canon, az ÁRKÁD és a Fiat. A D'Arcy megszűnése után az anyacég Leo Burnett csapatában folytattam senior szövegíróként. Saját ügynökségünket, a DeepInsightot 2016-ban azzal a hitvallással alapítottuk, hogy a PR-os és a reklámos megközelítést új szinten integrálva, a brief első pillanatától együtt gyúrva a témát igazán jól működő, újszerű kampányokat rakhatunk le az asztalra. Úgy tűnik, az azóta enyert díjak és az idő minket igazoltak.
Szakmai érdeklődésem nagyítója alatt egyrészt a kultúra és a marketingkommunikáció kapcsolata, másrészt az etikus zöldkommunikáció és a greenwashing jelensége vannak fókuszban.