2001 óta dolgozom a médiaügynökségi területen, ahol többek között olyan ikonikus márkák tervezési feladatai közben tapasztaltam meg a piac fejlődését, mint a Heineken bevezetése, a Medve sajt újra pozícionálása, a Tchibo shop-ok elindítása, a Soproni márka piacvezetővé repítése (amiért a csapat elnyerte az ezüst Cannes-i Liont, és számos Effie-t), vagy az utóbbi időben az About You emlékezetes érkezése.
Bár a média világa eddigi sosem volt unalmas, de most egy különösen meghatározó időszakban kell az ökoszisztéma minden szereplőjének megtalálni a választ a többdimenzióssá váló ügyfélkihívásokra, egy különösen bizonytalan időszakban segíteni őket jövőállóvá válni.
Igen, rengeteget változott a munkánk összetétele és ezzel együtt a felénk támasztott elvárások is sokszorozódtak, de én most is ezt a komplexitást tartom a szakma szépségének.