Dorottya egyike volt annak a nyolc embernek, akiket beválogattak a hazai piac első szakirányú copywriter-képzésére, az Intróba.
Ügynökségi pályafutásának első évében megnyerte a Cannes Young Lions verseny hazai előválogatóját. Három évvel később már a Cannes Lions fesztivál fő versenyében szerepelt a McDonald’s-nak készült out-of-home kampánnyal, amely az Adweeknek köszönhetően globális figyelmet kapott.
2017 óta dolgozik a DDB kreatívcsapatában, és készít azóta is a hazai és a nemzetközi szakma által is díjazott ötleteket. Munkáit elismerte többek között a Cannes Lions, a London International Awards, a New York Festivals, a Golden Drum, és az Epica is. Helyet kapott továbbá a New York Festivals, a White Square, a helyi Young Lions és The Female Quotient SeeHer Lens díjának zsűrijében.
2021 márciusa óta már Group Headként dolgozik azon, hogy a csapata munkájával emelje a hazai reklámszakma színvonalát.