Karolina 14 éves kreatívügynökségi pályája során több ügynökségnek segített a legkreatívabb ügynökséggé válni az országos ranglistán: az Ogilvy, a Y&R és a DDB csapatait erősítette, mielőtt majdnem egy éve a VMLY&R-hoz csatlakozott. Csapatai munkáját az AdWeek és az AdAge többször beválogatta a főszerkesztői ajánlások közé.
Munkái oroszlánoktól ceruzákig konvertáltak a Cannes Lions, One Show, London International Awards, Eurobest, Art Director’s Club Global, New York Festivals, Epica fesztiválokon és pályája során hoztak 3 Grand Prix-t a Golden Drumon. Több ízben zsűrizhette a Golden Drumot és a Dubai Lynx-et, illetve a Clio, London International, ADC Global versenyeket is, és idén a második magyar lehetett, aki Cannes Lions Awarding Jury-ben képviseli az országot. 2019-ben ösztöndíjat nyert a Berlin School of Creative Leadership Cannes Creative Leadership Programjára, 2022-ben pedig a Google “Rare with Google” Leadership Academy képzésére. A London International Awards kétszer kérte fel mentornak a LIAisons programba.
Hiszi, hogy a márkák növekedésének kulcsa a kreativitásban rejlik, annak kulcsa pedig a csapat erejében.