Jelen kontextusban nem ítész, de már járt ott (Cannes Lions, ADC, Young Guns, Effie, Lisbon Festival, NYF) – most pedig mindent megtett érte, hogy a szakma ötven prominens képviselőjét összehozza itt az 50/50/Lista zsűrijében. Hálás nekik, hogy ez sikerült.
Ha nem zsűritagokat üldöz, reklámokkal (is) foglalkozik. A White Rabbit egyik alapítója. Munkáját több elismeréssel díjazták olyan rangos nemzetközi reklámfesztiválokon, mint a Cannes Lions, D&AD, One Show, ANDY Awards, Clio, LIA, ADC, Eurobest, ADC Europe, NYF, AdStars, Cresta. A Soproni sör számára készített reklámkampányainak hatékonyságát egy Platina, két Arany és két Ezüst Effie-vel ismerte el a magyar reklámszakma.
Alapító-főszerkesztője a Reklámtörténet blognak, melynek égisze alatt reklámtörténeti és -szakmai könyvekkel és kiadványokkal támogatja a hazai reklámvilág fellendülését. Ez másnak talán brand purpose; számára szimplán Gossage-i („flahoolick”) attitűd.
Az 50/50/Lista (ejtsd: fifti-fifti) ötletgazdája.